ПОЛОЖЕННЯ про ХХІІІ відкритий туристичний зліт працівників освіти і науки міста в рамках міської освітянської спартакіади здоров’я

Мета зльоту:

  • Пропаганда, популяризація та розвиток туризму в місті;
  • Узагальнення та розповсюдження кращого досвіду організації та  проведення масових заходів;
  • Зміцнення дружніх зв’язків між педагогічними працівниками міста;
  • Популяризація та пропаганда здорового способу життя;
  • Визначення найсильніших туристичних команд;
  • Відбір учасників міської команди для участі в обласних змаганнях

                Місце та час проведення зльоту:

       Зліт відбудеться 14-15 вересня 2018 року на базі позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку “Мрія” в с. Таранське.

                    Керівництво змагань:

Загальне керівництво підготовкою та проведенням зльоту здійснює відділ освіти Конотопської міської ради, міська організація профспілки працівників освіти і науки України, безпосередня організація та проведення зльоту покладається на Конотопську станцію юних туристів.

                   Учасники змагань:

До участі в змаганнях допускаються команди, вік учасників яких — 1999 р. н. та старше.  Склад однієї команди – 6 учасників, з яких 1 буде залучений до суддівства змагань. Допускається участь членів родин основного складу команди. Учасникам команд, які  перевищують вказаний кількісний склад, поселення гарантується за попереднім замовленням. Туристичне спорядження забезпечує головна суддівська колегія, команда повинна мати кольорові олівці або фломастери та інші засоби для оформлення репортажу, ліхтарі, компас, годинник та не менше одного велосипеда ( із відстанню між осями не менше 980 мм).

                    Документи та терміни їх подання:

Іменні заявки команд за встановленою формою   ( наведена нижче) подаються під час заїзду команд.  Інформаційна нарада для представників команд відбудеться  12 вересня 2018 року о 15-30 на станції юних туристів за адресою: м. Конотоп,вул. Парківська,8. Попередню заявку про участь та кількісний склад команд подати до 13 вересня 2018 (16-ї години) за тел.(05447)6-00-43, 098-247-57-47.

Зразок заявки

У головну суддівську колегію

відкритого  туристичного зльоту

працівників  освіти міста

Іменна заявка

(назва організації)  ________________________________________________________________

просить допустити до участі у відкритому туристичному зльоті працівників освіти команду в складі:

№ п/п

Прізвище,

ім я,

по батькові

Посада

Дата 

народження

Медичний огляд

№ профспілкового квитка або родинна приналежність

 Керівник закладу                                                  _______________________

 

                  Умови прийому та розміщення команд:

Команди розміщуються на території оздоровчого табору “Мрія” у приміщеннях вказаних комендантом туристичного зльоту. Заїзд команд – до 15-00 14.09.2018 року на базу о/т “Мрія”.

                 Програма зльоту

14 вересня 2018 року

  • заїзд, розміщення команд до 15-00
  • семінар – практикум з туризму – 15-00 – 16-00
  • нарада представників, жеребкування 16-00 – 16-30
  • відкриття 16-30 – 17-00
  • змагання з вело туризму 17-00-19-00
  • нічне орієнтування – 20-00 – 22-00
  • танцювальний марафон – 22-00-24-00
  • пісенне коло біля вогнища – 24-00

15 вересня 2018 року

  • підйом 07-30
  • змагання на дистанції «Туристичний маршрут»– 9-30-12-00
  • конкурсна програма – 13-30-16-00
  • робота суддівської колегії – 16-00 – 17-00
  • закриття змагань –17-00

       Умови проведення залікових етапів

Велотуризм .

  Змагання з велотуризму проходять у вигляді командної естафети на дистанції фігурного  водіння велосипеду.  Склад команди – 2 учасники. Велосипед і шолом являються предметами передачі естафети. Результат визначається по командному часу та штрафних балах.

Нічне орієнтування.                                                                                                                                                          

Команда  складається з 4 учасників.  Дистанція за вибором, близько 2 км. Контрольний час для кожної команди 1,5 години. На маршруті може бути встановлено  6 контрольних пунктів (КП), з яких кожна команда  повинна взяти 5. Результат  визначається по кращому часу за умови всіх відмічених КП. Команда, яка не взяла одного або кілька КП, посідає місце після команд, що повністю справилися із завданням.

Туристичний маршрут.

Команда з 4 учасників.  Дистанція обладнана між деревами і на рельєфі поблизу табору. Команда долає дистанцію без індивідуального спорядження. Мож­ливі етапи: підвісна мотузка «маятник», переправа по мотузці з самостраховкою маятником, жердини, купини, підвісна колода,переправа по-козацьки,завал або “мишоловка”,бухтовка мотузки, перенос потерпілого. Параметри і умови будуть узгоджені на місці змагань. Результат команд визначається за найкращим часом проходження дистанції та найменшою  сумою штрафів.

  Конкурсна програма.  

               Для змагань пропонується  6-7  конкурсів: танцювальне коло, велокрос, орієнтування наосліп, конкурс туристичного бутерброду, конкурс розпізнавання вузлів,  топографічна підготовка, конкурс репортажу про зліт.

Загальний результат команди визначається за сумою місць у кожному конкурсі.

А) Танцювальне коло. Проводиться під час танцювального марафону. Кожна команда у повному складі виходить на танцпол і представляє будь-яку танцювальну композицію під заготовлену мелодію. Тривалість виступу до 5 хвилин. Оцінюється масовість, креативність, гармонійність композиції, підтримка іншими учасниками зльоту.

Б) Велокрос. Бере участь один учасник від кожної команди. Дистанція розташована на рельєфі та серед рослинності. Довжина 500-700 м, по ходу дистанції кілька перешкод. Результат визначається за часом та штрафами при проходженні перешкод.

В) Орієнтування наосліп.  Команда складається  з 4 учасників. 2 з них орієнтуються із зав’язаними  очима, 2  інших корегують їхні дії. Учасникам із зав’язаними очима за допомогою підказок своїх товаришів потрібно знайти 4 КП на обмеженому просторі. Оцінюється час  і правильність виконання вправи.

Г) Конкурс туристичного бутерброду. Кожна команда повинна представити в суддівську колегію один бутерброд та супроводити його коментарями. Оцінюються смакові якості, естетичність оформлення та представлення страви.

 Д) Конкурс розпізнавання вузлів. Беруть участь 4 учасників. Кожен учасник команди витягає картки з назвами вузлів, потім знаходить саме  ці вузли із запропонованих суддями. Кожен учасник має ідентифікувати 2 вузли. Змагання проходить у вигляді естафети. Оцінюється час та правильність виконання завдання.

 Е) Топографічна підготовка. Беруть участь 4 учасників. Кожному учаснику пропонується вправа на визначення азимуту та розпізнавання умовних знаків за контрольний час. Оцінюється правильність виконання.

Є) Конкурс репортажу про зліт. Кожна команда на запропонованому суддями  аркуші повинна представити свої враження про зліт у вигляді репортажу. Оцінюється  інформативність, дотепність, яскравість, креативність.

             Підведення підсумків

Результати команди в зльоті визначається за найменшою сумою балів, які є місцями, що посіли команди в конкурсах.

Перевага надається команді, що має кращий результат на дистанції «Туристичний маршрут».

               Суддівство

Підготовку, проведення і суддівство здійснює колектив станції юних туристів. Суддівська колегія може вносити зміни в програму проведення змагань і конкурсів, в залежності від об’єктивних факторів у бік спрощення. До суддівства етапів можуть залучатися представники команд. Суддівство здійснюється згідно Правил змагань  зі спортивного туризму, затверджених Міністерством України у справах сім ї, молоді та спорту і Федерацією спортивного туризму України у 2008 році.

              Склад суддівської колегії :

  • Головний суддя – Малявчик Валерій Володимирович
  • Секретар міської спартакіади здоров’я та головний секретар зльоту – Хвостов Ігор Миколайович
  • технічний секретар – Черняк Валентина Анатоліївна

Судді на етапах:

 Берьозов Б.М.,  Рось Н.В., Покровенко Н.В., Лєшуков Є.В., Антонов В.Б., Білоножко П.І., Бугара О.Д., Коваленко Н.М., Демидко І.О., Демидко Ю.М. та залучені представники команд.

                  Нагородження

Кращі команди та учасники  на етапах і в загальному заліку нагороджуються грамотами, призами   та перехідним кубком за  сприяння міської організації профспілки працівників освіти і науки України.

     Фінансування   

Фінансування зльоту здійснити за рахунок Конотопської міської організації профспілки працівників освіти і науки України. Складові фінансування: витрати на суддівство, організаційно-господарчі витрати, призовий фонд. Команди, представники яких не є членами названої профспілкової організації (окрім членів родин спілчан першої лінії – батьків, дітей, чоловіків, дружин), вносять до організаторів зльоту стартовий внесок у розмірі 50 гривень за кожного учасника.

 

 

 

 Головний  cуддя                                     В. В. Малявчик                                                                                                                                                                                             

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *