Діяльність СЮТур

Загальні відомості

 

Конотопська станція юних туристів Конотопської міської ради Сумської області

 

Ідентифікаційний код   34284820

Юридична адреса закладу  41600, Україна,Сумська область, місто Конотоп, вулиця Парківська, 8

Телефон 8-05447-6-00-43

Електронна адреса    [email protected]

Директор   Черняк Валентина Анатоліївна

Освіта директора – Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка, спеціальність « Педагогіка та методика середньої освіти. Українська мова та література», кваліфікація – вчитель української мови та літератури та зарубіжної літератури , 2005 рік.

Дата створення закладу 01.01.1990 року

Дата реєстрація останньої редакції Статуту  30.09.2009 р.

Терміни проведення атестаційної експертизи  – 10.12.2007-24.12.2007

Організаційно правова форма – комунальна організація

Вид діяльності – освіта у сфері спорту та відпочинку

Конотопська станція юних туристів у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про позашкільний навчальний заклад» іншими законодавчими актами України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування.

Основним напрямом діяльності Конотопської станції юних туристів є туристсько-краєзнавча робота з учнівською молоддю міста, що передбачає залучення вихованців до активного вивчення історії та довкілля рідного краю, географічних, етнографічних, історичних об’єктів і явищ соціального життя, оволодіння практичними уміннями і навичками зі спортивного туризму та краєзнавства, організацію змістовного дозвілля.

  • виявлення, розвиток і підтримка юних талантів і обдарувань, стимулювання творчого самовдосконалення дітей та юнацтва, розвиток краєзнавчо-дослідницької діяльності учнів;
  • формування у дітей та юнацтва національної самосвідомості, активної громадської позиції, прагнення до здорового способу життя;
  • задоволення потреб учнівської молоді у професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів і здібностей.

Довготривале перебування на свіжому повітрі, відпочинок, водні процедури – зміцнюють здоров’я дітей. У процесі занять на природі діти краще засвоюють матеріал, у них покращується пам’ять, загострюється увага, розширюється кругозір . Заняття туризмом зміцнюють здоров’я дитини: перебуваючи на наших заняттях діти відволікаються від комп’ютера , перегляду телевізора, перебування у закритих приміщеннях.

Керівники гуртків туристичного напрямку застосовують різні форми роботи з дітьми: походи вихідного дня, багатоденні походи, спортивні змагання.

Екскурсоводи проводять різні тематичні екскурсії  по місту, музеях шкіл, відділу освіти, розробляють нові маршрути.

Колектив закладу відповідально поставився до виконання завдань науково-методичної проблеми, завдяки цьому заклад має наступні здобутки: гуртківці СЮТур стали призерами та переможцями Чемпіонату області зі спортивного туризму, Чемпіонату області з велотуризму, регіональних змагань зі спортивного  орієнтування,неодноразовими переможцями міських змагань, учасниками та призерами обласних краєзнавчих конференцій. Були проведені семінари для вчителів навчальних закладів міста надавались індивідуальні консультації, тренування команд, проводились спортивні збори по підготовці і участі команд шкіл в різних етапах туристичної спартакіади школярів. Для урізноманітнення роботи з дітьми, крім туристичної спартакіади, участі в експедиціях, походах, пошукових роботах, екскурсіях, обласних змаганнях на СЮТур проводяться тематичні станційні заходи. Юні вихованці-екскурсоводи проводять екскурсії для своїх однолітків по місту, в музеях шкіл, розробляють нові маршрути. Були проведені такі тематичні  екскурсії для учнівської молоді: “Минуле та сучасне життя Конотопа”, “Центральними вулицями міста”, “Історія міста Конотопа в назвах вулиць”, “Т.Г. Шевченко і Конотопщина”, “Подвиг народу в граніті і бронзі”, “Подвигу героїв наш уклін”, та інші.

Це сприяє підвищенню зацікавленості серед шкільної молоді до історії освітніх закладів та рідного міста.

Новою сторінкою в роботі СЮТур  стало проведення спортивно-розважальних заходів для пришкільних таборів міста, які  були проведені на території закладу. Діти, крім відпочинку,  отримали певні спортивні та туристичні навички, навчилися раціональному природокористуванню, залучилися до здорового способу  життя.

У розпорядженні наших керівників гуртків знаходиться широкий спектр  форм роботи з дітьми: екскурсії, краєзнавчі експедиції, туристичні походи різної категорії складності, змагання з техніки туризму, організація спортивно-оздоровчих літніх таборів. Найкраще оздоровлення для дитини – перебування у наметовому таборі . Постійна  взаємодія дітей один з одним, сумісне долання труднощів, участь у змаганнях у складі однієї команди  є справжньою школою колективізму. Цілодобове перебування  на свіжому повітрі, відпочинок, водні процедури та завжди свіжа їжа, власноруч приготована на вогнищі, зміцнюють здоров’я дітей.

Адміністрація закладу та керівники гуртків  брали участь в роботі методичних об’єднань вчителів географії та фізвиховання щодо надання методичної допомоги у виконанні навчальних програм із фізичної географії по розділах: складання плану місцевості, орієнтування на місцевості та робота з компасом.

У  закладі працює 26 гуртків , з них 14 спортивно-туристичного та 12 – екскурсійно-краєзнавчого напрямку, в яких займається  425 вихованців віком від 8 до 17 років, переважно зі шкіл : №2, № 3, № 5, № 7, № 9,  №11, №12, №13, № 14, санаторної, спеціальної  школи – інтернату   та ПЗОШ.

Методист та керівники гурткової роботи  станції брали участь в роботі методичних об’єднань вчителів географії та фізвиховання з питань надання методичної допомоги у виконанні навчальних програм із фізичної географії по розділах: складання плану місцевості, орієнтування на місцевості та робота з компасом. На методичних об’єднаннях вчителів фізичного виховання надавалась практична допомога по виконанню програми з туризму, яка введена в курс фізичного виховання з 6 по 11 класи.

У канікулярний період працівники закладу надають послуги школам міста.

Екскурсії по місту -43/860

Екскурсії « Українська світлиця» – 16/418

Проведення майстер-класів з майстрами Конотопського району – 8

 

Працівниками станції було організовано та  проведено міську пошукову гру «Конотоп-квест» .

Краєзнавчо-пошукова гра «Конотоп-квест» – піший квест, що передбачає розгадування одним за одним контрольних пунктів, на кожному з яких є завдання творчого та практичного характеру, за виконання яких команда отримує відповідну кількість балів, ключ (фрагмент з ключової фрази) та вказівку на наступну станцію. Успішне вирішення усіх завдань приведе учасників до фінішного пункту.

 

Щорічно  працівниками станції проводиться  міська історико-краєзнавча  учнівська конференціяв рамках міського краєзнавчого руху “Ми діти твої, Конотопщино!”

                  Експедиція проводиться з метою всебічного залучення учнівської молоді до активної діяльності з вивчення рідного краю, історичних об’єктів і явищ соціального життя, презентації та узагальнення роботи шкільних історико-краєзнавчих гуртків, розширення напрямків краєзнавчих досліджень, підтримання юних краєзнавців, які зберігають та примножують духовну спадщину нашого краю, співпраці між загальноосвітніми та позашкільними закладами міста. Юні краєзнавці міста щороку з нетерпінням чекають  дослідницьку експедицію  яка триває з жовтня по березень та передбачає поширення екскурсійно-краєзнавчої діяльності в різних мікрорайонах міста, виявлення та вивчення кращого досвіду цієї діяльності. Всі роботи-переможці та  кращі краєзнавці беруть  участь у пленарному засіданні конференції разом з представниками інших міст області.

У Підлипненській школі Конотопська СЮТур провела відкриті станційні змагання з техніки пішохідного туризму, в яких взяли участь команди шкіл міста.

За час, що минув з моменту заснування, станція стала справжнім центром розвитку туристсько-краєзнавчої діяльності. З кожним роком збільшується кількість вихованців СЮТур. Педагогічні працівники постійно підвищують свій педагогічний досвід та професійний рівень. Серед випускників закладу є особистості, які обрали туризм та краєзнавство своєю майбутньою професією.

Велика родина педагогів і вихованців спортивно-туристського відділу об’єднує справжніх романтиків, які бажають загартувати дух і тіло, розкрити свої творчі здібності, відкрити для себе незвідані краї, підкорити найвищі вершини…

Проводяться:

  • мандрівки, подорожі, спортивні походи, експедиції;
  • навчально-тренувальні збори;
  • змагання, зльоти;
  • профільні тренувально-оздоровчі табори.

Із року в рік юні туристи подорожують рідним краєм. Кожен похід – це нові враження, відкриття, милування краєвидами, спілкування з досвідченими туристами-краєзнавцями, цікавими людьми.

Захоплююча форма організації дозвілля – подорож – здатна перенести вас у незвичні та сповнені романтики умови. Власноруч установлений намет, що на кілька днів стає домівкою, перша в житті ночівля в похідних умовах, вогнище – джерело тепла і світла, а також відчуття згуртованості, відповідальності за доручені справи і вчинки, постійна взаємодопомога – усе це запам’ятається надовго, залишить приємні згадки на все життя.

Важливим у житті відділу є орієнтування, що сприяє органічному поєднанню розумової та фізичної діяльності юних туристів і спортсменів. Постійне спілкування з природою, опанування навичками орієнтування на місцевості, ефективна взаємодія в складі туристських груп, спортивних команд сприяє створенню психологічного комфорту у всіх творчих об’єднаннях відділу.

Навчання в секціях спортивного орієнтування забезпечує високий рівень загальної фізичної та практичної підготовки юних спортсменів-орієнтувальників. Серед вихованців відділу – переможці і призери змагань різних організаційних рівнів (обласних, всеукраїнських, міжнародних). Їхнє навчання, фізичний розвиток, психологічну підготовку забезпечують досвідчені тренери, серед яких два майстри спорту.

Робота відділу під час літнього навчально-оздоровчого семестру спрямована на організацію профільного оздоровлення вихованців – організацію роботи наметових таборів, проведення туристських змагань, а також походів і подорожей рідним краєм.

Крім того, юні туристи беруть участь у чемпіонатах України з водного туризму. Літні  табори гарантують цікавий і корисний відпочинок вихованців. Перебування на свіжому повітрі, збалансоване харчування, необхідне фізичне навантаження, позитивний емоційний фон сприяють ефективному застосуванню набутих протягом року знань, умінь і навичок в умовах життя справжнього польового табору.

 

            Напрями діяльності СЮТур.

2. Екскурсійно-краєзнавчий напрямок:

–         юні екскурсоводи;

–         юні музеєзнавці;

–    юні журналісти-  

      краєзнавці;

–     юні етнографи;

– туристична пісня.

1.    Спортивно-туристичний напрямок:

 

–         пішохідний туризм;

–         спортивний туризм;

–         юний турист

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щорічно проводиться міська туристична спартакіада школярів. Впродовж всього навчального року проходять різні етапи спартакіади і наприкінці підводяться підсумки. До цих змагань входять такі етапи :

  • спортивне, екскурсійне орієнтування;
  • спортивно-туристичний захід “Джура”;
  • спортивно-туристична смуга перешкод.
  • велотуризм;

Проведений відкритий міський туристичний зліт  педагогічних працівників, у якому брали участь не тільки молоді педагоги шкіл міста, а й команди вищих навчальних закладів. Метою цього заходу є популяризація спорту, туризму та здорового способу життя в місті, розвиток дружніх стосунків між колективами. В плані виховної роботи педагогічний колектив сприяє формуванню у дітей позитивних рис характеру: колективізму, дружби, взаємодопомоги, відповідальності, ввічливості, дисциплінованості, поваги до старших. Працівники СЮТур привчають школярів до фізичної і розумової праці, вдосконалюють фізичні та фізіологічні особливості дитячого організму, вчать вести здоровий спосіб життя, сприяють активній участі дітей в суспільно-корисній праці.

Ведеться робота з категорією дітей, які мають обмежені можливості. Так створені і працюють гуртки на базі двох Конотопських шкіл-інтернатів, в яких дітлахи вивчають ази спортивного туризму, ходять в походи, приймають участь в станційних змаганнях, успішно конкурують з іншими дітьми, спілкуються з ними, забуваючи про свої вади. З ними працюють талановиті та віддані своїй справі керівники гуртків   – Тарасенко Р.Б. та Малявчик В.В.

На результативність  туристичної роботи має великий вплив стан матеріально-технічної бази. Туристичне спорядження переважною більшістю слугує з початку заснування закладу і потребує заміни та поновлення.

Для урізноманітнення роботи з дітьми, крім туристичної спартакіади, участі в експедиціях, походах, пошукових роботах, екскурсіях, обласних змаганнях на КСЮТур проводяться такі  заходи: “Перша вершина”, “Посвята в туристи”,  змагання зі спортивного орієнтування, змагання з техніки туризму, спортивні збори, відкрита першість ПЗОШ, тощо. Ефективно працює система гуртків школи “Юних екскурсоводів”. Юні екскурсоводи проводять екскурсії для своїх однолітків по місту, в музеях шкіл. Діти з ініціативою відшукують все нові й нові незнані сторінки історії та культури рідного краю. Їх робота гідно представляє наше місто на обласних конкурсах, конференціях.  Це сприяє підвищенню зацікавленості серед шкільної молоді до історії освітніх закладів та рідного міста.

Роботи гуртківців екскурсійно-краєзнавчого напрямку   неодноразово були призерами обласних краєзнавчих  зльотів в історичному та етнографічному напрямку. Ціною кропіткої праці  керівників гуртків  Рось Н.В., Демидко І.О.,  Покровенко Н.В.,Таскаєва М.О. дітям прививається  любов до рідного краю та знання давніх сторінок минулого.

Але поряд з досягненнями заклад має перспективи для вдосконалення. Актуальними залишаються проблеми підвищення навчально-виховної, організаційно-масової та науково-методичної роботи закладу, поліпшення матеріально-технічного та кадрового забезпечення, підвищення рівня самоосвіти педагогічних працівників та компетентного підходу до вирішення проблем закладу. Тому подальша робота передбачає  комплекс заходів, спрямованих на підвищення ефективності роботи закладу, активізації творчого потенціалу педагогів та підвищення їх творчої майстерності. Це вимагає постановки та виконання таких завдань на наступні роки :

  • надання методичної допомоги навчальним закладам з питань упровадження форм і методів туристсько-краєзнавчої роботи з учнівською молоддю в практику навчально-виховної діяльності;
  • створення умов для гармонійного розвитку особистості, задаволення потреб дітей та підлітків у позашкільній освіті, організації їх оздоровлення, дозвілля і відпочинку.
  • реалізація державної політики в галузі освіти засобами туризму, краєзнавства, спорту й екскурсій;
  • задоволення потреб учнівської молоді у професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів і здібностей.

Педагогічний колектив СЮТур працює над цікавими проектами, які допомагають дітям долучатися  до здорового  способу життя. Проводиться щорічна туристична  спартакіада для учнів шкіл міста; вихованці станції беруть участь в обласних туристичних та краєзнавчих зльотах, перемоги в яких дають змогу нашим вихованцям відпочити у мальовничих Карпатах. Фізичному загартуванню дітей  сприяє участь у Чемпіонатах з різних видів туризму:спортивного,пішохідного, водного, велосипедного. Популярністю у наших вихованців користуються щорічні категорійні походи по Конотопському району,  проводяться водні  походи на байдарках по річках області.

Доброю традицією закладу стало проведення міських масових заходів,зокрема змагань з туризму та спортивного орієнтування  серед школярів і педагогів. Розроблена нова карта (р-н Загребелля) для заняття спортивним орієнтуванням, яким з великим задоволенням займаються всі наші вихованці.

Відкриття скалодрому   дає змогу  дітям займатися  альпінізмом.

Протягом навчального  року проводилася етнографічна експедиція

«Ремесла і промисли краю»( керівник Демидко І.О.).

Метою цього етнографічного проекту є:

–    поглиблення та систематизація в учнів знань з історії і культури рідного краю;

–   формувати в учнів навички пошуково-дослідницької роботи;

–   розшукати народних умільців Конотопщини;

–   дослідити багатство й досконалість їх технічного виконання;

–   систематизувати знання та сприяти розповсюдженню інформації серед молоді про стародавні ремесла і промисли;

–   розвиток творчої, художньої уяви, естетичного смаку;

–   формування інтересу та шанобливого ставлення до народних традицій, досягнень української культури.

–   формування у вихованців свідомості й відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих, навичок безпечної поведінки;

–  сприяння активізації екскурсійної, етнографічної, краєзнавчої роботи на базі шкіл;

– організація дозвілля вихованців, пошук його нових форм, профілактика правопорушень;

–   формування в учнів здорового способу життя.

Робота  Конотопської станції юних туристів проводиться згідно плану роботи на навчальний рік і складається з таких розділів:

І. Інформаційно-методична робота

  • направлена на підвищення компетентності керівників гуртків, педагогічних працівників шкіл, шкільного активу з питань туристичної діяльності, пошуків цільових форм і методів роботи (положення про змагання, краєзнавчі еспедиції, методичні роботи педпрацівників).

ІІ. Підвищення фахового рівня педагогічних працівників

    –    включає в себе курсову перепідготовку та чергову атестацію  педагогічних працівників, проведення  традиційних відкритих заходів, участь у засіданнях міських методичних об’єднання.

ІІІ. Науково-дослідницька робота педагогічних кадрів

–  спрямована на підготовку звітів до творчих майстерень з екології, геології, історичного краєзнавства, географії, фольклору та етнографії; удосконалення екскурсійної, музейного куточка КСЮТур.

         ІV. Навчально-виховна робота

     –    включає проведення туристичної спартакіади школярів міста, міського краєзнавчого руху «Ми діти твої, Конотопщино!» (історико-етнографічна експедиція «Україна вишивана», історико-географічні експедиції «Села Конотопщини», «Архітектурні та історичні пам’ятки міста», «Історичні постаті»; екскурсійно-краєзнавчу роботу.

 

 

      

  1. V. Видавнича робота

     –  розробка та запровадження проекту міського краєзнавчого руху «Ми діти твої, Конотопщино!»

–   висвітлення результатів і досягнень роботи колективу в засобах масової інформації (дитяче телебачення «Контакт», газета «Конотопський край» тощо)

–  підготовка матеріалів в банк даних ОЦПО по напрямку методичних розробок і рекомендацій.

VІ. Навчально-виховна робота

  • проведення днів відкритих дверей;
  • індивідуальна робота з дітьми девіантної поведінки;
  • зустрічі, бесіди з працівниками охоронних органів, медичними працівниками, психологами;
  • батьківські збори гуртків;
  • учнівське самоврядування;
  • спільна участь дітей і батьків у творчій праці, участь у масових заходах.

 

 

 

     VІІ.  Участь у Всеукраїнських, обласних, районних (міських) заходах, експедиціях, конкурсах.

  • участь у обласних семінарах керівників гурткової роботи та працівників адміністрації;
  • участь у обласних змаганнях з техніки туризму серед команд педпрацівників системи МОН України
  • участь у обласній конференції юних краєзнавців « У світі краєзнавчих відкриттів»
  • участь в обласних змаганнях зі спортивного орієнтування «Приз Діда Мороза»
  • участь в обласному етапі Всеукраїнської туристсько-краєзнавчої експедиції «Краса і біль України»
  • участь у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу на кращу туристсько-краєзнавчу подорож року
  • участь у обласному зльоті туристів-краєзнавців, активістів руху «Моя земля – земля моїх батьків»

VІІІ. Тематика засідань (педагогічні та методичні ради)

  • проведення педагогічних рад, педрад при директорі та методичних

об‘єднань та їх тематика;

 

  1. IX. Організаційно-масова робота
  • проведення відкритих змагань, занять керівниками гурткової роботи
  • дні відкритих дверей закладу
  • робота профільного табору «Турист»
  • надання послуг навчальним закладам міста
  1. X. Адміністративно-господарська діяльність
  • проведення підготовки закладу до навчального року;
  • економічне використання матеріальних ресурсів;
  • залучення до роботи спонсорських колективів.

Учасниками навчально-виховного процесу на станції юних туристів є учні, керівники гуртків, батьки. Стосунки між учасниками навчально-виховного процесу будуються на засадах гуманізму, демократизму і людяності, відповідно до Конституції України (ст. 51, 53, 57), Закону України «Про освіту» та загальної Декларації прав людини. Права та обов’язки учасників навчально-виховного процесу визначені Статутом Конотопської станції юних туристів.

Педагогічна рада закладу координує навчально-виховну роботу, дотримання вимог правил техніки безпеки, вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду; планує роботу закладу; підводить підсумки роботи колективу за навчальний рік.

Усі члени педагогічного колективу мають змогу впливати на організацію навчально-виховного процесу, беручи участь у засіданнях педагогічної ради, методичних об’єднаннях. На засіданнях порушуються питання про створення оптимальних психологічних умов в учнівському й педагогічному колективах для поліпшення навчально-виховного процесу.

Профспілковий комітет КСЮТур планує роботу на рік, контролює виконання умов трудового договору, правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових обов’язків, атестації педагогів, тарифікації, розкладу занять, відпусток працівників КСЮТур.

Трудові відносини регулюються Законом України «Про працю»,  Законом України «Про позашкільну освіту» та іншими законодавчими актами. У закладі діє профспілка, яка захищає інтереси працівників, колегіально вирішує питання, пов’язані з наданням матеріальної допомоги. Основні принципи співпраці між адміністрацією та профспілковим комітетом обговорюються в колективному договорі.

Педагогічна рада координує масову роботу закладу, дозвілля, вносить пропорції до планування роботи, організації оздоровлення у профільному таборі «Юний турист», роботи з батьками, залучає до роботи дітей з девіантною поведінкою.

Батьківський комітет – залучає батьків до участі у проведенні масових заходів, виставок, конкурсів, змагань, матеріальної допомоги гурткам.

Органи   управління  КСЮТур

     При роботі станції юних туристів  необхідно  забезпечення дотримання техніки безпеки, санітарно-гігієнічних норм, забезпечення знаннями з питань охорони праці кожного працівника  та вихованця.   Станція юних туристів для здійснення навчання, перевірки та контролю знань з охорони праці керується Законом України “Про охорону праці”, Положенням  “Про порядок розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві” затверджених Постановою Кабінету Міністрів України 25.08.2004  № 1112

У роботі використовується, як документи прямої дії:

– Положення   “Про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного прцесу в установах і закладах освіти”

– Положення “Про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу  в навчальних заклада”

Для забезпечення здорових і безпечних умов праці на КСЮТур виконується:

–  виконання пункту рішення колегії і Мін.освіти та науки України від 22.12.2000 р. №8/2 – щодо призначення керівників навчальних закладів  тільки після перевірки знань з безпеки життєдіяльності;

–  наказом по КСЮТур призначені відповідальні за дотримання правил техніки

безпеки та пожежної безпеки у навчальному закладі;

–  інструктаж з питань з техніки безпеки та охорони праці провдиться

два рази на рік для працівників та вихованців КСЮТур;

–  у навчальних планах виділяються години для формування у вихованців свідомого і відповідального ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, навичок безпечної праці та поведінки;

–  стврення безпечних умов  праці та навчання у позашкільному закладу.

Розроблена та ведеться власна документація щодо правил безпеки

під час проведення занять, виконання практичних робіт, участі у масових заходах:

– журнал реєстрації вступного інструктажу  з питань охорони праці;

– журнал реєстрації нещасних випадків дітей  Контопської станції юних

туристів;

– журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці;

– журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки;

– положення про роботу уповноваженого трудового колективу КСЮТур з

питань охорони праці.

Інструкції з охорони праці

                ————————————————-

– інструкція № 1 Загальні правила проведення туристських подорожей з учнівською та студентською молоддю;

– інструкція № 2 Правила техніки  безпеки при проведенні туристських змагань;

– інструкція № 3  Правила техніки безпеки при пересуванні туристів;

– інструкція № 4   Правила техніки безпеки при проходженні туристською групою маршруту лижного туризму;

– інструкція № 5   Правила технікибезпеки при проходженні туристською групою маршруту водного туризму;

– інструкція № 6   Правила техніки  безпеки при організації купання;

– інструкція № 7  Правила техніки безпеки при проходженні туристською групою маршруту пішохідного туризму;

– інструкція № 8 Правила техніки безпеки при проходженні туристською групою маршруту велосипедного і автомототуризму;

– інструкція № 9 Правила техніки безпеки при проходженні туристською групою маршруту гірського туризму;

– інструкція № 10 Правила техніки безпеки про порядок проведення спортивних змагань в профільному оздоровчому туборі;

– інструкція № 11 По охороні праці для прибиральника виробничих приміщень;

– інструкція № 12 З  охорони праці для керівників закладу освіти;

– інструкція № 13 З охорони праці для методиста закладу освіти;

– інструкція № 14 З  охорни праці для педагогічного працівника закладу освіти;

– інструкція № 15 З охорони праці для учнів.

Приміщення КСЮТур забезпечують оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу і відпочинку вихованців. Температурний режим, режим освітлення, санітарно-гігієнічний стан відповідає державним санітарним нормам.

 Методичні об‘єднання

Важливою формою методичної роботи у закладі є методичне об‘єднання керівників гуртків за  напрямками:

 

 

 

 

–         пішохідний туризм;

–         спортивний туризм;

–         юний турист.

 

–     юні екскурсоводи;

–     юні музеєзнавці;

–     юні журналісти;

–     юні етнографи;

–   туристична пісня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *