Положення про 24 відкритий туристичний зліт працівників освіти і науки міста в рамках міської освітянської спартакіади здоров’я

Мета зльоту:

  • Пропаганда, популяризація та розвиток туризму в місті;
  • Узагальнення та розповсюдження кращого досвіду організації та  проведення масових заходів;
  • Зміцнення дружніх зв’язків між педагогічними працівниками міста;
  • Популяризація та пропаганда здорового способу життя;
  • Визначення найсильніших туристичних команд;
  • Відбір учасників міської команди для участі в обласних змаганнях

Місце та час проведення зльоту:

Зліт відбудеться 13-14 вересня 2019 року на базі позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку “Мрія” в с. Таранське.

Керівництво змагань:

Загальне керівництво підготовкою та проведенням зльоту здійснює відділ освіти Конотопської міської ради, міська організація профспілки працівників освіти і науки України, безпосередня організація та проведення зльоту покладається на Конотопську станцію юних туристів.

Учасники змагань:

До участі в змаганнях допускаються команда,склад якої 6 учасників, з яких 1 буде залучений до суддівства змагань. Допускається участь членів родин основного складу команди. Учасникам команд, які  перевищують вказаний кількісний склад, поселення гарантується за попереднім замовленням. Туристичне спорядження забезпечує головна суддівська колегія, команда повинна мати кольорові олівці або фломастери та інші засоби для оформлення репортажу, ліхтарі, компас, годинник.

Документи та терміни їх подання:

Іменні заявки команд за встановленою формою   ( наведена нижче) подаються під час заїзду команд.  Інформаційна нарада для представників команд відбудеться  11 вересня 2019 року о 15-30 на станції юних туристів за адресою: м. Конотоп,вул. Парківська,8. Попередню заявку про участь та кількісний склад команд подати до 12 вересня 2019 (16-ї години) в електронному вигляді.

Електронна адреса СЮТур [email protected], телефони для довідок (05447)6-00-43, 098-247-57-47, 067-965-40-95.

Зразок заявки

У головну суддівську колегію

відкритого  туристичного зльоту

працівників  освіти міста

Іменна заявка

(назва організації)  ________________________________________________________________

просить допустити до участі у відкритому туристичному зльоті працівників освіти команду в складі:

№ п/п Прізвище,

ім я,

по батькові

Посада Дата

народження

Медичний огляд № профспілкового квитка або родинна приналежність

Керівник закладу                                                  _______________________

Умови прийому та розміщення команд:

Команди розміщуються на території оздоровчого табору “Мрія” у приміщеннях вказаних комендантом туристичного зльоту. Заїзд команд – до 14-00 13.09.2019 року на базу о/т “Мрія”.

                  Програма зльоту

13 вересня 2019 року

  • заїзд, розміщення команд до 14-00
  • змагання з водного туризму 14-00-17-00
  • семінар – практикум з туризму, нарада представників,

жеребкування 17-00 – 18-00

  • відкриття 18-00 – 18-30
  • нічне орієнтування – 20-00 – 22-00
  • танцювальний марафон – 22-00-24-00
  • пісенне коло біля вогнища – 24-00

14 вересня 2019 року

  • підйом 07-30
  • змагання на дистанції «Командна смуга перешкод»–

9-30-13-00

  • конкурсна програма – 13-00-15-00
  • майстер-клас по наданню первинної медичної

допомоги 13-00-16-00

  • робота суддівської колегії – 16-00 – 17-00
  • закриття змагань –17-00

Умови проведення залікових етапів.

Водний туризм .

Склад команди – 2 учасники. Допускаються учасники, які вміють плавати. Дистанція приблизно 800 м. Проходження 2-х воріт передом, задом. Результат визначається по кращому часу та найменшою кількістю штрафних балів.

Нічне орієнтування.

Команда  складається з 4 учасників.  Дистанція близько 2 км. Контрольний час для кожної команди 1 година. На маршруті може бути встановлено  9 контрольних пунктів (КП), з яких кожна команда  повинна взяти всі КП. Результат  визначається по кращому часу за умови всіх відмічених КП. Команда, яка не взяла одного або кілька КП, посідає місце після команд, що повністю справилися із завданням.

Командна смуга перешкод.

Команда з 4 учасників.  Дистанція обладнана між деревами і на рельєфі поблизу табору. Команда долає дистанцію  в системах. Мож­ливі етапи: підвісна мотузка «маятник», переправа по мотузці з самостраховкою маятником, жердини, купини, підвісна колода,траверс,паралельні мотузки,”мишоловка”, бухтовка мотузки, перенос потерпілого. Параметри і умови будуть узгоджені на місці змагань. Результат команд визначається за найкращим часом проходження дистанції та найменшою  сумою штрафів.

  Конкурсна програма.  

Для змагань пропонується  3 конкурси: конкурс в’язання вузлів,  топографічна підготовка, конкурс репортажу про зліт.

Загальний результат команди визначається за сумою місць у кожному конкурсі. При рівності балів перевага конкурсу топографічної підготовки.

А)  Конкурс в’язання вузлів. Беруть участь 4 учасників. Кожен учасник команди витягає картку  з назвою вузла і має зав’язати його. Можливі 6 вузлів:вісімка, прямий,серединний, схоплюючий, провідник, стремено одним кінцем. Оцінюється час та правильність виконання завдання.

 Б) Топографічна підготовка.  Беруть участь 3 учасники,які методом окомірної зйомки визначають висоту,відстань до предмета, азимут вимірюють суддівським компасом. Час виконання 3 хвилини. Оцінюється точність виконання. За кожне відхилення від норми : по висоті 0,5 м – 1бал штрафу, відстань 1 м – 1 бал штрафу, азимут 2◦- 1бал штрафу.

В) Конкурс репортажу про зліт. Кожна команда на запропонованому суддями  аркуші повинна представити свої враження про зліт у вигляді репортажу. Оцінюється  інформативність, дотепність, яскравість, креативність.

Майстер-клас по наданню первинної медичної допомоги

За організацію проведення відповідає медичне училище.

Підведення підсумків.

Результати команди в зльоті визначається за найменшою сумою балів, які є місцями, що посіли команди в конкурсах.

Перевага надається команді, що має кращий результат на дистанції «Командна смуга перешкод».

Суддівство.

Підготовку, проведення і суддівство здійснює колектив станції юних туристів. Суддівська колегія може вносити зміни в програму проведення змагань і конкурсів, в залежності від об’єктивних факторів у бік спрощення . До суддівства етапів можуть залучатися представники команд. Суддівство здійснюється згідно Правил змагань  зі спортивного туризму, затверджених Міністерством України у справах сім ї, молоді та спорту і Федерацією спортивного туризму України у 2008 році.

Склад суддівської колегії :

  • Головний суддя – Малявчик Валерій Володимирович
  • Секретар зльоту – Черняк Валентина Анатоліївна

Судді на етапах:

Бугара О.Д.,  Берьозов Б.М.,  Рось Н.В., Покровенко Н.В., Лєшуков Є.В., Антонов В.Б., Білоножко П.І., Коваленко Н.М., Демидко І.О., Демидко Ю.М., Лисий І.Е., Щербина Ю.Ф., Ковальов В.В., Чернявська Л.С., та залучені представники команд.

Відповідальні судді на дистанціях:

– нічне орієнтування – Хвостов І. М.;

– водний туризм – Берьозов Б.М.;

–  командна смуга перешкод – Малявчик В.В;

– конкурсна програма – Демидко Ю.М., Рось Н.В.

   Нагородження.

Кращі команди та учасники  на етапах і в загальному заліку нагороджуються грамотами, призами   та перехідним кубком за  сприяння міської організації профспілки працівників освіти і науки України.

Фінансування   

Фінансування зльоту здійснити за рахунок Конотопської міської організації профспілки працівників освіти і науки України. Складові фінансування: витрати на суддівство, організаційно-господарчі витрати, призовий фонд. Команди, представники яких не є членами названої профспілкової організації (окрім членів родин спілчан першої лінії – батьків, дітей, чоловіків, дружин), вносять до організаторів зльоту стартовий внесок у розмірі 50 гривень за кожного учасника.

Головний суддя                                                           Малявчик В.В.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *